Naziv predmeta ugovora: Nabavka i ugradnja kancelarijskog namještaja na objektima naplate cestarine na autocesti A1 Č.N.M. Sarajevo zapad, N.N.M. Lepenica, B.N.M. Tarčin i Č.N.M. Ljubuški

Datum pokretanja postupka: 9.02.2015.

Vrsta postupka: Konkurentski zahtjev

Kriterij za dodjelu ugovora: Najniža cijena

Uslovi preuzimanje/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

Datum: Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do 20.02.2015. godine

Rok za prijem ponuda: 24.02.2015. do 13:00

Datum, vrijeme i mjesto otvaranja ponuda: 24.02.2015 u 13:15 sati, Dubrovačka 6, 71000 Sarajevo

Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju:

Kontakt osoba: Aida Zeba

Adresa: Dubrovačka 6

Poštanski broj: 71000

Opština/Grad: Sarajevo - Centar

Telefon: 033 277 949

Faks: 033 277 942

E-mail:  Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript