Probijanje tunela Vijenac u okviru I faze radova



Poštovani,

pozivamo Vas na obilježavanje završetka proboja tunela Vijenac, odnosno spajanje tunela kompletnom dužinom u okviru prve faze radova, koje će biti upriličeno sutra, 1. marta, s početkom u 10.00 sati (ulaz s južne strane tunela Vijenac iz pravca Sarajeva).

Više... [Probijanje tunela Vijenac u okviru I faze radova]
 
Poziv za medije

Dodjela stipendija JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar 25.02.2013. godine, ponedjeljak


Poštovani,


Pozivamo Vas na svečanu dodjelu stipendija koja će biti organizirana u ponedjeljak,  25.02.2013. godine u 12 sati, u amfiteatru Građevinskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru (ulica Hrvatske matice b.b.). Javno preduzeće Autoceste FBiH d.o.o. Mostar dodjelit će 25 stipendija studentima građevinskih i fakulteta za saobraćaj i komunikacije. Ovo je već druga godina da JP Autoceste FBiH stipendira posebno nadarene studente ovih fakulteta.
Stipendije će dodijeliti premijer Vlade Federacije BiH Nermin Nikšić, direktor JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar Ensad Karić i v.d. dekana Građavinskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru doc.dr. Ivan Lovrić.


Još jednom Vas molimo da medijski propratite ovaj događaj.



Sarajevo, 22.02.2013. godine


 
Reagovanje na učestale napade na rad Uprave JP Autoceste FBiH od strane FTV-a

I pored našeg maksimalnog truda i pokušaja da naš rad bude transparentan i dostupan javnosti, često smo meta naručenih medijskih napada koju vodi FTV protiv direktora Ensada Karića i JP Autoceste FBiH. Vjerovatno naručioci i tvorci tih napada ne znaju da se može raditi, stvarati i napredovati bez prevara, smutnji i laži.
Višemjesečnom i naručenom hajkom pokušava se obezvrijediti jedan od rijetko uspješnih projekata u poslijeratnoj BiH. Sve se radi pod pokroviteljstvom SDA i njihovim nezadovoljstvom što u posljednih 20 godina nisu uspjeli ono što smo mi ostvarili za dvadeset mjeseci.
Mi ćemo nažalost i ubuduće biti prinuđeni da, radi građana, uspješne projekte na cestogradnji prezentiramo u marketinskim minutama FTV-a jer su vaše programske minute predviđene samo za SDA klevete i laži.
Odlučili smo da se obratimo javnosti i iznesemo određene činjenice.
Kada smo došli na čelo JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar zatekli smo 37 kilometara izgrađene autoceste i dva gradilišta. Javnosti dobro poznato gradilište, Tunel Vijenac bilo je u potpunom zastoju i kolapsu. Pred sam kraj mantada predhodne Uprave Autocesta FBiH i prethodne Vlade Federacije BiH raskinut je Ugovor sa  propalom slovenačkom kompanijom SCT i ekpresno je dodjeljen Ugovor, takođe slovenačkoj kompaniji Primorju koja je bila pred stečajem. Nakon stečaja i kompanije Primorije u kratkom roku smo naplatili bankarske garancije od 11,2 miliona Eura i obeštetili  domaće kompanije koje su radile kao podizvođači. Sad posao na probijanju tunela Vijenac ide predviđenom dinamikom i radove izvršava konzorcij domaćih kompanija.
Problem nam je predstavljalo nepostojanje zakonske reguative koja se odnosi na izgradnju autoceste kao i nedostatak projekata za dalje građenje. Poseban problem nam predstavlja pogrešna procjena finansijskih vrijednosti radova, za određene dionice, za koje su već odobrena sredstva.
Takođe, odavno odobrena sredstva međunarodnih kreditora nisu bila korištena za izgradnju autoceste, pa smo zbog toga plaćali i zatezne kamate i bespovratno izgubili tri godine grace perioda na ove kredite.

Uporedo sa rješevanjem ovih problema krenulo i sa izgradnjom određenih dionica.
Završili smo 10 kilometara autoceste za 10 mjeseci. Sklopili smo šest novih ugovora i u izgradnji u ovom trenutku imamo 37 kilometara autoceste. U pregovorima i odabiru izvođača radova ulagali smo maksimalne napore kako bi angažovali domaću građavinsku operativu. To je bio način da se uposli domaća radna snaga i da se pomogne domaćim građavinskim firmama „da stanu na svoje noge“ i pokušaju vratiti nekadašnji zavidni ugled u oblasti građavine.
Tokom ove godine imat ćemo u izgradnji dodatnih 18 kilometara autoceste. Do 2014. godine će biti u funciji preko 100 kilometra autoceste. Domaća operativa je angažovana na skoro svim dionicama ili kao glavni izvođači ili kao partneri u izgradnji.
Svoj rad trenasparentno iznosimo javnosti i više puta smo pozivali i medije i sve zainteresovane oko izradnje autoceste da dođu na naša gradilišta i vide kako i na koji način radimo.
Još jednom pozivamo sve medije da, umjesto što u svojim tekstovima i prilozima iznose  neistine i tako pokazuju veliko neznanje, neinformiranost i nepoznavanje nadležnosti i rada JP Autoceste FBiH dođu na naša gradilišta i upoznaju se sa radom i problemima sa kojima se susrećemo u našem radu i o tome objektivno informišu bosanskohercegovačku javnost. JP Autoceste FBiH, su spremne na saradnju i dijalog. Svaka dobronamjerna sugestija i argumentovana kritika su dobrodošle. Naručenim, neistinitim tekstovima i reportažama novinari  narušavaju prije svega svoj dignitet, a i daju pogrešnu sliku javnosti.


Sarajevo, 22.02.2013. godine


 
Pristigle ponude za izgradnju i usluge nadzora nad izgradnjom dionice Svilaj - Odžak

JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar obavještava javnost da je 20. februara 2013. godine u Mostaru izvršeno otvaranje ponuda za izgradnju i pružanje usluga nadzora nad izgradnjom dionice Svilaj – Odžak.

Ponude za izgradnju dionice Svilaj – Odžak predale su slijedeće kompanije: Granit AD (Makedonija), JV: Viadukt d.d. (Hrvatska) i Hering d.d. (BiH), JV: Strabag AG (Austrija), Euro-Asfalt d.o.o. (BiH) i ŽGP d.d. (BiH).

Ponude za pružanje usluga nadzora nad izgradnjom pomenute dionice predale su slijedeće kompanije: JV: Mott MacDonald (Velika Britanija) - Safege (Belgija), JV: WS Atkins (Velika Britanija) – Spea Ingegneria (Italija), kao i IGH (Hrvatska), Egis International (Francuska) i Aecom Inocsa (Španija).

Tenderska komisija JP Autocese FBiH d.o.o. Mostar će u narednom periodu pristupiti detaljnoj evaluaciji pristiglih ponuda.

JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar će analizirati kvalifikacijske i tehničke uslove ponude na osnovu čega će se donijeti odluka o najpovoljnijem ponuđaču.



Sarajevo, 21.02.2013. godine

 
<< Početak < Prethodna 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Sljedeća > Kraj >>