Najava događaja: Svečano ozvaničenje početka radova na izgradnji tunela Hranjen

Povodom 01. marta- Dana nezavisnosti Bosne i Hercegovine, Vlada Bosansko-podrinjskog kantona Goražde, u koordinaciji sa JP Autoceste Federacije BiH, svečano će ozvaničiti početak radova na izgradnji tunela Hranjen.

Ovaj izuzetno značajan čin za građane Bosansko-podrinjskog kantona Goražde, održaće se u ponedjeljak, 04. marta na lokalitetu Hrenovice, općina Pale u Federaciji BiH, s početkom u 12,00 sati.

Radovi na poddionici Buna – Počitelj teku planiranom dinamikom

Radovi na poddionici autoceste na Koridoru Vc Buna – Počitelj odvijaju se planiranom dinamikom. Objekti koji su do sada završeni su potputnjak Bivolje Brdo, jedan životinjski prolaz, i natputnjak Grabovina.

„Trenutno se izvode zemljani radovi, primarno iskopi i nasipi, na cijeloj trasi, uključujući površinu odmorišta Rotimski potok. Na objektu prolaza za životinje izvode se AB radovi, a na objektu natputnjaka Kevčić pripremni radovi i iskopi za temelje. Također, paralelno se izvode i propusti vanjske odvodnje i ostale potporne AB konstrukcije na trasi”, kazao je Antonio Križanac, šef projekta na poddionici Buna – Počitelj.

Radovi na poddionici Buna – Počitelj su počeli u kolovozu prošle godine, a rok za njihov završetak se očekuje početkom 2020. godine.

Poddionica Buna – Počitelj je duga 7,2 km i dio je dionice autoceste na Koridoru Vc Mostar jug – Počitelj. Locirana je na geološki  izuzetno povoljnom i relativno ravnom terenu te ne predstavlja tehnički zahtjevan projekt i smatra se jednom od jednostavnijih dionica na cijelom koridoru.

Trasa ove poddionice prolazi kroz čapljinsku, a manjim dijelom i kroz mostarsku općinu. Svojim položajem ne presjeca gušće naseljena područja, prolazi iznad kanjona rijeke Neretve u blizini nekoliko naseljenih mjesta i završava neposredno ispred petlje Počitelj. Od objekata na trasi se nalaze dva natputnjaka, jedan podputnjak, dva prolaza za životinje i dvostrano odmorište Rotimski potok.

Radove na izgradnji izvodi domaća kompanija Hering d.d. Široki Brijeg, a nadzor nad gradnjom vrši kompanija Aecom S.L.U. iz Španjolske.

Vrijednost ugovora za izgradnju je 25.692.383,53 eura sa PDV-om, a sredstva su osigurana putem Europske banke za obnovu i razvitak (EBRD).

Poddionica Buna – Počitelj nadovezuje se na poddionicu Počitelj – Zvirovići gdje radovi kreću sredinom kolovoza.

Također, u tijeku su radovi na rekonstrukciji regionalne ceste od Tromeđe do Zvirovića koja je ujedno i pristupna cesta autocesti.

 

Press služba JP Autoceste FBiH

Izvještaj o stanju na autocesti A1 za 19.07.2019.god

Zenica jug-Tarčin (81 km)
Stanje prohodnosti: saobraćaj se odvija po suhom kolovozu.

Zvirovići-Bijača (10 km)
Stanje prohodnosti: saobraćaj se odvija po suhom kolovozu.

 

Vanredno ograničenje na dionici Sarajevo zapad -Tarčin:

Zbog izvođenja radova na lokalitetu Ban Brdo, poddionica Sarajevo zapad – Lepenica, saobraćaj se u desnoj cijevi tunela Igman i na mjestu radova preusmjerava iz vozne u preticajnu traku, smjer Sarajevo zapad – Tarčin. Saobraćaj je regulisan privremenom saobraćajnom signalizacijom.

Izvještaj o stanju na autocesti A1 za 18.07.2019.god

Zenica jug-Tarčin (81 km)
Stanje prohodnosti: saobraćaj se odvija po suhom kolovozu.

Zvirovići-Bijača (10 km)
Stanje prohodnosti: saobraćaj se odvija po suhom kolovozu.

 

Vanredno ograničenje na dionici Sarajevo zapad -Tarčin:

Zbog izvođenja radova na lokalitetu Ban Brdo, poddionica Sarajevo zapad – Lepenica, saobraćaj se u desnoj cijevi tunela Igman i na mjestu radova preusmjerava iz vozne u preticajnu traku, smjer Sarajevo zapad – Tarčin. Saobraćaj je regulisan privremenom saobraćajnom signalizacijom.

Javni poziv za uvid u Glavni projekat poddionica II Klopče – Donja Gračanica

Na osnovu člana 56. Zakona o prostornom planiranju i korištenju zemljišta na nivou Federacije BiH (»Službene novine Federacije BiH«, br. 2/06, 72/07, 32/08, 4/10, 13/10 i 45/10), Federalno ministarstvo prostornog uređenja

 

o b j a v lj u j e

J A V N I   P O Z I V

za uvid u

GLAVNI PROJEKAT Poddionica II Klopče – Donja Gračanica

autori projekta: „TZI-Inženjering“ d.o.o. Sarajevo, Electra d.o.o. Sarajevo i Saraj Inženjering d.o.o. Sarajevo

investitor: JP Autoceste Federacije BiH d.o.o. Mostar

 

1.

Na Javni poziv mogu se javiti samo stranke u postupku donošenja izmjene rješenja o odobrenju za građenje poddionice Drivuša – Donja Gračanica u sklopu autoceste na koridoru Vc, i to za fazu 2: Klopče – Donja Gračanica, od km 2+680,00 (nastavak na fazu 1: Drivuša – Klopče) do km 9+000,00, sa pratećim objektima, na k.č. nabrojanim u elaboratima eksproprijacije za K.O. Klopče, K.O. Crkvice, K.O. Donja Gračanica i K.O. Ričica, područje općine Zenica, a u skladu sa članom 56. stav 3. i 4. Zakona o prostornom planiranju i korištenju zemljišta na nivou Federacije BiH.

2.

Na javni poziv stranke u postupku se mogu izjasniti počevši od osmog dana od dana objavljivanja, a najkasnije 15 dana od dana objavljivanja javnog poziva.

3.

Ukoliko se stranka u postupku iz opravdanih razloga ne odazove na javni poziv za uvid u projekat može se o tome pisano izjasniti u roku od osam dana od dana objavljivanja poziva.

4.

Stranke u postupku mogu uvid u Glavni projekat izvršiti u prostorijama Federalnog ministarstva prostornog uređenja, ul. Marka Marulića br. 2 u Sarajevu, od 10 do 14 sati, u roku 15 dana.

 

Broj: UPI/03-23-2-129-2/15

Izvještaj o stanju na autocesti A1 za 17.07.2019.god

Zenica jug-Tarčin (81 km)
Stanje prohodnosti: saobraćaj se odvija po suhom kolovozu.

Zvirovići-Bijača (10 km)
Stanje prohodnosti: saobraćaj se odvija po suhom kolovozu.

 

Vanredno ograničenje na dionici Sarajevo zapad -Tarčin:

Zbog izvođenja radova na lokalitetu Ban Brdo, poddionica Sarajevo zapad – Lepenica, saobraćaj se u desnoj cijevi tunela Igman i na mjestu radova preusmjerava iz vozne u preticajnu traku, smjer Sarajevo zapad – Tarčin. Saobraćaj je regulisan privremenom saobraćajnom signalizacijom.

Izvještaj o stanju na autocesti A1 za 16.07.2019.god

Zenica jug-Tarčin (81 km)
Stanje prohodnosti: saobraćaj se odvija po suhom kolovozu.

Zvirovići-Bijača (10 km)
Stanje prohodnosti: saobraćaj se odvija po suhom kolovozu.

 

Vanredno ograničenje na dionici Sarajevo zapad -Tarčin:

Zbog izvođenja radova na lokalitetu Ban Brdo, poddionica Sarajevo zapad – Lepenica, saobraćaj se u desnoj cijevi tunela Igman i na mjestu radova preusmjerava iz vozne u preticajnu traku, smjer Sarajevo zapad – Tarčin. Saobraćaj je regulisan privremenom saobraćajnom signalizacijom.

JP Autoceste FBiH objavile Poziv za iskaz interesa za nadzor na poddionici Tarčin – ulaz u tunel Ivan

JP Autoceste FBiH su objavile Poziv za iskaz interesa za usluge nadzora nad izgradnjom na dionici Tarčin – Konjic, poddionica Tarčin – ulaz u tunel Ivan, LOT 1.

Dužina poddionice Tarčin – ulaz u tunel Ivan je 4,9 kilometara.

Rok za podnošenje prijava na poziv je 02.09.2019.godine.

Značajniji objekti na navedenoj poddionici su most Raštelica 1 dužine 518 metara i most Raštelica 2 dužine 609 metara. Na dionici su planirana i dva odmarališta u mjestu Raštelica. Zbog konfiguracije terena odmorišta za lijevu i desnu traku neće biti izgrađena jedno naspram drugog, kako se u večini slučajeva radi, nego će biti međusobno udaljeni oko jednog kilometra.

Poddionica Tarčin – ulazak u tunel Ivan financirat će se iz sredstava osiguranih kod Europske investicijske Banke (EIB).

Cijeli Poziv za iskaz interesa možete pogledati OVDJE.

 

Press služba JP Autoceste FBiH

 

 

 

Izvještaj o stanju na autocesti A1 za 15.07.2019.god

Zenica jug-Tarčin (81 km)
Stanje prohodnosti: saobraćaj se odvija po suhom kolovozu.

Zvirovići-Bijača (10 km)
Stanje prohodnosti: saobraćaj se odvija po suhom kolovozu.

 

Vanredno ograničenje na dionici Sarajevo zapad -Tarčin:

Zbog izvođenja radova na lokalitetu Ban Brdo, poddionica Sarajevo zapad – Lepenica, saobraćaj se u desnoj cijevi tunela Igman i na mjestu radova preusmjerava iz vozne u preticajnu traku, smjer Sarajevo zapad – Tarčin. Saobraćaj je regulisan privremenom saobraćajnom signalizacijom.

Završetak radova na poddionici Klopče – Donja Gračanica očekuje se krajem 2020. godine

Poddionica autoputa A1 Klopče – Donja Gračanica jedna je od najzahtjevnijih poddionica na Koridoru Vc.  Njena ukupna dužina iznosi 5.78 kilometara, a od značajnijih radova na poddionici podrazumijeva izgradnju četiri vijadukta, dva brdska tunela i most.

Trasu ove poddionice presijecaju tri velika klizišta: Talami, Ričice i Pehare. Zbog toga se izvođenje radova na cijeloj dužini trase vrši u geološki vrlo složenim terenskim uvjetima, koji nisu bili detaljno obrađeni u glavnom projektu, te je došlo do prilagodbe trase autoceste i produžetka rokova izgradnje.

„Uz brojne probleme i izazove s kojima smo se susreli na ovoj poddionici, a uzrokovani izuzetno lošom geološko – morfološkom konfiguracijom tla, datum završetka radova očekujemo  do kraja građevinske sezone 2020. godine. Ukupan procenat do sada izvršenih ugovorenih radova na poddionici Klopče – Donja Gračanica iznosi 67%“, kazao je Samir Pirić, inžinjer JP Autoceste FBiH.

Jedan od najzahtjevnijih građevinskih objekata na ovoj poddionici je most Babina rijeka, a gradi se tehnologijom slobodne konzolne gradnje i  prelazi preko doline tj. korita Babine rijeke na maksimalnoj visini od 120 metara i to od nivoa rijeke do nivoa kolovoza. Krajnji rasponi su dužine 110 metara, a glavni raspon iznosi 165 metara.

Prema riječima Samira Pirića, sredinom mjeseca septembra predviđeno je spajanje desnog mosta Babina rijeka.

Na pomenutoj poddionici za stabilizaciju terena bit će ugrađeno 55 kilometara geotehničkih sidara, 26 kilometara šipova prečnika od 120 do 150 cm. Do sada je ugrađeno 13.350 tona armature i izmješteno je 6 kilometara visokonaponske mreže. Također, ukupna količina iskopa na ovoj poddionici je 1.650.000 m3, od čega će dio biti ugrađen u nasip.

U dio ove poddionice ulazi trasa na desnoj obali rijeke Bosne s kružnom raskrsnicom, spoj na M17, most Drivuša i trasa na  lijevoj obali rijeke Bosne s kružnom raskrsnicom, spoj na R445.

Vrijednost ugovora iznosi 107.879.289,94 eura s PDV-om, a sredstva su osigurana putem međunarodnih finansijskih institucija OPEC fonda za međunarodni razvoj i Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD). Radove izvodi konzorcij Euro-asfalt i Strabag AG. Nadzor nad izvođenjem radova vrši JV Egis International & Ipsa Institut d.o.o.

Kao što je već poznato, završeni su radovi na prvim kilometrima Zeničke zaobilaznice, tačnije poddionici Drivuša – Klopče dužine 2,23 kilometra.

Najzahtjevnije građevine na ovoj poddionici bile su most Drivuša dužine 650 m i vijadukt Perin Han dužine 400 metara. Njihova širina iznosi 13,6 metara.

Izvođač radova na poddionici Drivuša – Klopče bio je Hering d.d. Široki Brijeg, a nadzor nad izvođenjem radova vršio je konzorcij Divel d.o.o. Sarajevo i M/S The Associated Engineering Partnership. Izgradnja poddionice Drivuša – Klopče koštala je 33.527.849,36 eura s PDV-om, a radovi  su osigurani iz kredita Kuvajtskog fonda za arapski ekonomski razvoj (KFAER).

 

Izvještaj o stanju na autocesti A1 za 12.07.2019.god

Zenica jug-Tarčin (81 km)
Stanje prohodnosti: saobraćaj se odvija po suhom kolovozu.

Zvirovići-Bijača (10 km)
Stanje prohodnosti: saobraćaj se odvija po suhom kolovozu.

 

Vanredno ograničenje na dionici Sarajevo zapad -Tarčin:

Zbog izvođenja radova na lokalitetu Ban Brdo, poddionica Sarajevo zapad – Lepenica, saobraćaj se u desnoj cijevi tunela Igman i na mjestu radova preusmjerava iz vozne u preticajnu traku, smjer Sarajevo zapad – Tarčin. Saobraćaj je regulisan privremenom saobraćajnom signalizacijom.