Najava događaja: Svečano ozvaničenje početka radova na izgradnji tunela Hranjen

Povodom 01. marta- Dana nezavisnosti Bosne i Hercegovine, Vlada Bosansko-podrinjskog kantona Goražde, u koordinaciji sa JP Autoceste Federacije BiH, svečano će ozvaničiti početak radova na izgradnji tunela Hranjen.

Ovaj izuzetno značajan čin za građane Bosansko-podrinjskog kantona Goražde, održaće se u ponedjeljak, 04. marta na lokalitetu Hrenovice, općina Pale u Federaciji BiH, s početkom u 12,00 sati.

Izvještaj o stanju na autocesti A1 za 03.06.2020.god

Zenica jug-Tarčin (81 km)
Stanje prohodnosti: saobraćaj se odvija po mjestimično vlažnom kolovozu.

Zvirovići-Bijača (10 km)
Stanje prohodnosti: saobraćaj se odvija po suhom kolovozu.

 

Vanredna regulacija saobraćaja na dionici Visoko – Kakanj:

Zbog sanacionih radova na zamjeni prelazne naprave na mostu MO6, dionica Visoko-Kakanj, desna strana autoceste, saobraćaj će se odvijati dvosmjerno, na lijevoj kolovoznoj traci. Saobraćaj je regulisan privremenom saobraćajnom signalizacijom.

 

Izvještaj o stanju na autocesti A1 za 02.06.2020.god

Zenica jug-Tarčin (81 km)
Stanje prohodnosti: saobraćaj se odvija po  vlažnom kolovozu.

Zvirovići-Bijača (10 km)
Stanje prohodnosti: saobraćaj se odvija po suhom kolovozu.

 

Vanredna regulacija saobraćaja na dionici Visoko – Kakanj:

Zbog sanacionih radova na zamjeni prelazne naprave na mostu MO6, dionica Visoko-Kakanj, desna strana autoceste, saobraćaj će se odvijati dvosmjerno, na lijevoj kolovoznoj traci. Saobraćaj je regulisan privremenom saobraćajnom signalizacijom.

Izvještaj o stanju na autocesti A1 za 01.06.2020.god

Zenica jug-Tarčin (81 km)
Stanje prohodnosti: saobraćaj se odvija po mjestimično vlažnom kolovozu.

Zvirovići-Bijača (10 km)
Stanje prohodnosti: saobraćaj se odvija po suhom kolovozu.

 

Vanredna regulacija saobraćaja na dionici Visoko – Kakanj:

Zbog sanacionih radova na zamjeni prelazne naprave na mostu MO6, dionica Visoko-Kakanj, desna strana autoceste, saobraćaj će se odvijati dvosmjerno, na lijevoj kolovoznoj traci. Saobraćaj je regulisan privremenom saobraćajnom signalizacijom.

11,8 miliona eura bespovratnih sredstava EU za poddionicu Tarčin – ulaz u tunel Ivan

Koridor Vc je najambiciozniji investicioni program u Bosni i Hercegovini, koji zahtijeva značajne finansijske i ljudske resurse. Prijedlogom sporazuma o bespovratnim sredstvima EU između Bosne i Hercegovine i Europske investicijske banke (EIB) za poddionicu Tarčin – ulaz u tunel Ivan nastavljeno je sufinanciranje projekta izgradnje autoceste na Koridoru Vc u sklopu Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (Western Balkans investment Framework – WBIF).

Izgradnja poddionice Tarčin – ulaz u tunel Ivan – čime će se znatno smanjiti vrijeme putovanja između Sarajeva i Mostara finasirat će se bespovratnim sredstva Europske unije u visini od 11.8 milijuna eura i 50 milijuna eura osiguranih kod Europske investicijske banke (EIB).

U tijeku je evaluacija ponuda za izbor najpovoljnijeg izvođača na poddionici Tarčin – ulaz u tunel Ivan. Poddionica je duga 4,9 kilometara i od značajnijih objekata gradit se most Raštelica 1 dužine 518 metara i most Raštelica 2 dužine 609 metara, te dva odmorišta.

JP Autoceste FBiH kao krajnji korisnik sredstava osiguranih putem europskih banaka (EBRD i EIB) za izgradnju autoceste na Koridoru Vc u mogućnosti je aplicirati za bespovratna sredstva EU koja se realiziralu putem Investicijskog okvira za Zapadni Balkan, i zajedno sa zajmove EIB-a i EBRD-a pomažu u finansiranju investicija čija ukupna vrijednost prelazi 1,1 milijardu eura.

Do sada je odobreno ukupno 12 grant aplikacija, što iznosi 153.943.153 eura.

Građevinski radovi na izgradnji Koridora Vc nisu stali čak ni u vrijeme pandemije koronavirusa. Zaštitne mjere primijenjene na svim gradilištima pozitivan su primjer, jer znače zadržavanje radnih mjesta u teškim vremenima. Veliki javni investicioni programi otvaraju nova radna mjesta, što je izuzetno važno, a nastavak izgradnje je potreban više nego ikad kako bi se ublažili negativni utjecaji pandemije.

Press služba JP Autoceste FBiH

Izvještaj o stanju na autocesti A1 za 29.05.2020.god

Zenica jug-Tarčin (81 km)
Stanje prohodnosti: saobraćaj se odvija po vlažnom kolovozu.

Zvirovići-Bijača (10 km)
Stanje prohodnosti: saobraćaj se odvija po suhom kolovozu.

 

Vanredna regulacija saobraćaja na dionici Visoko – Kakanj:

Zbog sanacionih radova na zamjeni prelazne naprave na mostu MO6, dionica Visoko-Kakanj, desna strana autoceste, saobraćaj će se odvijati dvosmjerno, na lijevoj kolovoznoj traci. Saobraćaj je regulisan privremenom saobraćajnom signalizacijom.

 

Izvještaj o stanju na autocesti A1 za 28.05.2020.god

Zenica jug-Tarčin (81 km)
Stanje prohodnosti: saobraćaj se odvija po vlažnom kolovozu.

Zvirovići-Bijača (10 km)
Stanje prohodnosti: saobraćaj se odvija po suhom kolovozu.

 

Vanredna regulacija saobraćaja na dionici Visoko – Kakanj:

Zbog sanacionih radova na zamjeni prelazne naprave na mostu MO6, dionica Visoko-Kakanj, desna strana autoceste, saobraćaj će se odvijati dvosmjerno, na lijevoj kolovoznoj traci. Saobraćaj je regulisan privremenom saobraćajnom signalizacijom.

Izvještaj o stanju na autocesti A1 za 27.05.2020.god

Zenica jug-Tarčin (81 km)
Stanje prohodnosti: saobraćaj se odvija po vlažnom kolovozu.

Zvirovići-Bijača (10 km)
Stanje prohodnosti: saobraćaj se odvija po suhom kolovozu.

 

Vanredna regulacija saobraćaja na dionici Visoko – Kakanj:

Zbog sanacionih radova na zamjeni prelazne naprave na mostu MO6, dionica Visoko-Kakanj, desna strana autoceste, saobraćaj će se odvijati dvosmjerno, na lijevoj kolovoznoj traci. Saobraćaj je regulisan privremenom saobraćajnom signalizacijom.

Izvještaj o stanju na autocesti A1 za 26.05.2020.god

Zenica jug-Tarčin (81 km)
Stanje prohodnosti: saobraćaj se odvija po suhom kolovozu.

Zvirovići-Bijača (10 km)
Stanje prohodnosti: saobraćaj se odvija po suhom kolovozu.

 

Vanredna regulacija saobraćaja na dionici Visoko – Kakanj:

Zbog sanacionih radova na zamjeni prelazne naprave na mostu MO6, dionica Visoko-Kakanj, desna strana autoceste, saobraćaj će se odvijati dvosmjerno, na lijevoj kolovoznoj traci. Saobraćaj je regulisan privremenom saobraćajnom signalizacijom.

Stvarne brojke eksproprijacije na poddionici Mostar jug – tunel Kvanj

Povodom članaka koji su objavljeni na pojedinim portalima, a koji navode kako su stanovnici naselja preko čijih imanja prolazi trasa buduće autoceste na poddionici Mostar jug – tunel Kvanj  nezadovoljni,  te kako je lokalno stanovništvo, posebno povratnici, ugroženo i kako je njihova budućnost na ovom području vrlo neizvjesna, JP Autoceste FBiH upućuje priopćenje u kojem želimo informirati javnost o stvarnim brojkama s terena za vrijeme provođenja postupka eksproprijacije.

Prostornim planom područja posebnih obilježja od značaja za Federaciju Bosne i Hercegovine, “Autocesta na Koridoru Vc” riješen je položaj trase za nastavak gradnje na jugu, odnosno poddionica Mostar jug – tunel Kvanj, a odlukom Vlade FBiH od 12.12.2018. godine utvrđen je javni interes kao preduvjet za početak postupka eksproprijacije.

Postupak eksproprijacije vodi Grad Mostar, a JP Autoceste FBiH su samo jedna stranka u tom postupku. Procjenu vrijednosti vrše vještaci građevinske, prometne i poljoprivredne struke koje imenuje Grad.

Od ukupno 377 parcela predviđenih za eksproprijaciju, do sada je u potpunosti sporazumno izuzeto ukupno njih 217 ( za još 160 parcela se vodi postupak).

Od ukupno 229 predmeta eksproprijacije, sporazumno je završeno 147 ili 64% predmeta.

Od 229 potrebnih rješenja o eksproprijaciji, do petog mjeseca ove godine je donešeno 177 ili 77%, a još se čekaju ukupno 52 rješenja o eksproprijaciji koje je potrebno da donese Grad Mostar (zbog pandemije postupak je usporen).

Na trasi buduće poddionice autoceste Mostar jug – tunel Kvanj, od ukupno 229 predmeta eksproprijacije, šest stranaka se protivi izgradnji autoceste, što statistički čini 2,62%.

U katastarskoj općini Ortiješ (obuhvaća naselja Ortiješ i Lakševine) od 94 predmeta eksproprijacije, 71 predmet je riješen. Ovdje napominjemo kako niti jedan od završenih predmeta nije upućen sudu na odlučivanje zbog spora o naknadi za ekspropirano zemljište (ponuđenoj procjeni).

Do sada je za otkup zemljišta na ovoj dionici utrošeno 7.411.965,70 KM.

Iz svih prezentiranih podataka možemo vidjeti da se najveći broj građana preko čijih posjeda prolazi trasa buduće autoceste ne protivi izgradnji, dok se jedan mali broj nezadovoljnih građana nastoji iskoristi od strane pojedinaca koji prije svega imaju za cilj usporavanje izgradnje autoceste na prostoru Hercegovine.

Press služba JP Autoceste FBiH

Izvještaj o stanju na autocesti A1 za 25.05.2020.god

Zenica jug-Tarčin (81 km)
Stanje prohodnosti: saobraćaj se odvija po suhom kolovozu.

Zvirovići-Bijača (10 km)
Stanje prohodnosti: saobraćaj se odvija po suhom kolovozu.

 

Vanredna regulacija saobraćaja na dionici Visoko – Kakanj:

Zbog sanacionih radova na zamjeni prelazne naprave na mostu MO6, dionica Visoko-Kakanj, desna strana autoceste, saobraćaj će se odvijati dvosmjerno, na lijevoj kolovoznoj traci. Saobraćaj je regulisan privremenom saobraćajnom signalizacijom.