Aktivna gradilišta
Ugovor o izgradnji autoceste na Koridoru Vc, dionica Putnikovo Brdo – Medakovo, potpisan je 11. studenoga/novembra 2022. godine.
Izvođač radova je Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo.
Nadzor nad izvođenjem radova vrši IRD Engineering S.r.l. (Italija).
Vrijednost ugovorenih radova iznosi 167,062,555.93 eura sa PDV-om, s rokom završetka izgradnje od 24 mjeseca.
Izgradnja ove dionice će se finansirati sredstvima osiguranim u okviru ugovora o zajmu sklopljenog s Evropskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD), te bespovratnim sredstvima Evropske unije koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).
Na dionici Putnkovo Brdo – Medakovo će se graditi sljedeći objekti: šest mostova, jedan manji tunel, pet potputnjaka, jedan natputnjak, sedam hidrotehničkih objekata, dvije petlje, čeono i bočno naplatno mjesto, te jedan centar za održavanje i kontrolu prometa na autocesti. Također, dio projekta je i regulacija rijeke Usore u dužini potrebnoj za izvođenje predmetne dionice autoceste na Koridoru Vc, regulacija rijeke Tešanjke, izmještanje postojeće magistralne ceste M-4, dužine cca 3,5 kilometara te rekonstrukcija lokalnih cesta.
TEHNIČKI OPIS
Dužina dionice je 8,5 km. Početak trase je na izlazu iz tunela Putnikovo brdo 2 na međuentitetskoj granici. Dalje se trasa pruža prema petlji Usora na kojoj se nalazi bočno naplatno mjesto nakon kojeg trasa prelazi mostom preko regulisanog korita rijeke Usora te preko mostova dolazi do naselja Karuše. U Karušama trasa prolazi kroz brdo te je na toj lokaciji predviđen cut & cover sistem u dužini od 220 m. U nastavku trasa prolazi kroz naseljena mjesta Tešanjka i Medakovo kao i nenaseljena područja. Dionica se završava poslije petlje Medakovo.
AKTIVNOSTI NA GRADILIŠTU ZAKLJUČNO SA 31.03.2024.
Glavne aktivnosti izvedene u ovom periodu su sljedeće:
− Raščišćavanje i krčenje 95% završenih radova.
− Zemljani radovi, izgradnja nasipa Izvršeno 70% radova.
− Radovi na tunelu/”cut and cover” (na portalima) Izvršeno 50% radova.
− Konstrukcije (bušenje šipova, betoniranje, stubovi, itd.) 35% radova završeno.
− Regulacija rijeka Tesanjaka i Usore Završeno 25% radova.
− Izmještanje Magistralne ceste M4, 30% radova završeno.
− Petlja Medakovo i Usora, završeno 50% radova
Ugovor o izgradnji autoceste na Koridoru Vc, dionica Medakovo – Ozimice, potpisan je 09. ožujka/marta 2023. godine.
Izvođač radova je Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S. (Turska).
Nadzor nad izvođenjem radova vrši Yuksel PROJE A.S. – Trasa d.o.o. Sarajevo Joint Venture.
Vrijednost ugovorenih radova iznosi 361.753.355 eura bez PDV-a, s rokom završetka izgradnje od 30 mjeseci nakon uvođenja izvođača u posao.
Izgradnja dionice Medakovo – Ozimice financirat će se sredstvima osiguranim u okviru ugovora o zajmu sklopljenog s Europskom investicijskom bankom (EIB), te bespovratnim sredstvima Evropske unije koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).
Na dionici Medakovo – Ozimice, ukupne dužine 21,5 km, gradit će se pored otvorene trase, šest mostova, jedan manji tunel, pet potputnjaka, jedan natputnjak, sedam hidrotehničkih objekata, dvije petlje, čeono i bočno naplatno mjesto, te jedan centar za održavanje i kontrolu prometa na autocesti. Također, dio projekta je i regulacija rijeke Usore u dužini potrebnoj za izvođenje predmetne dionice autoceste na Koridoru Vc, regulacija rijeke Tešanjke, izmještanje postojeće magistralne ceste M-4, dužine cca 3,5 kilometara te rekonstrukcija lokalnih cesta.
TEHNIČKI OPIS
Dužina dionice prema glavnom projektu iznosi 21,5 km. Početak dionice je lociran nakon petlje Medakovo, a u idućih cca 10 km trasa prolazi većinom kroz naseljena mjesta: Medakovo, Alispahići, N.Šeher, Ljubatović. Na trasi se nalazi i tunel dužine cca 2200 m, te dva dvostrana odmorišta. Nakon izlaska iz tunela trasa je položena prema jugu. U nastavku trasa prolazi obodima manjih naselja, te dolazi do petlje Ozimice gdje je i kraj predmetne sekcije.
AKTIVNOSTI NA GRADILIŠTU ZAKLJUČNO SA 31.03.2024.
U izvještajnom periodu izvođeni su radovi:
Glavna trasa: Iskop, priprema terena, postavljanje geotekstila i izvedba nasipa na cijeloj trasi u dužini od 13 kilometara.
Petlja Ozimica: Zamjena podtla i izvođenje nasipa na petlji i pristupnim rampama petlje.
Odmorište Tugovići: Iskop, postavljanje geotekstila i nasipanje kamenim materijalom a desom objektu
Odmorište Galovac: Započeti su iskopi na desnoj strani odmorišta
Tunel Crni Vrh: Završeni radovi na portalnoj građevini tunela na južnoj strani. Započet je iskop tunela desne projektnovane cijevi te je zaključno sa 31.03. probijeno 12 metara. Na sjevernoj strani tunela u toku su pripremni radovi i izrada platoa za portalnu konstrukciju.
Odlagališta: Završeni pripremni radovi na odlagalištu Crni Vrh što podrazumijeva pristupne puteve i sječu šume. U toku nasipanje inertnog materijala.
Na odlagalištu Ljubatovići nema radova trenutno. Izvođač je dostavio prijedlog varijacije ali još uvijek nije ishodovano odobrenje za građenje.
Objekti: Završeni radovi na svim propustima. Radovi na ostalim hidrotehničkim objektima u toku. Završeno temeljenje mostova M2, M3, M6, M7 i M8. Završena stubna mjesta na mostovima M2, M3, M7 i M8. Početak temeljenja na mostu M5. Na mostovima M1 i M4 radovi nisu započeli. Radovi na potputnjacima i natputnjacima u toku.
Radovi na lokalnim cestama i lokalnim manjim mostovima. Prema Glavnom projektu će se izraditi 40 lokalnih cesta i 20 manjih mostova.
Izvode se radovi na regulaciji riječnog korita rijeke Strupine, Trebačke rijeke i Tešanjke. Ukupna dužina regulisanog korita po Glavnom projektu iznosi 15 kilometara.
U predmetnom periodu su održani početni sastanci sa predstavnicima lokalnih zajednica općina Žepče, Maglaj, Tešanj koji su za cilj imali detaljno predstavljanje projekta autoceste kroz općine, upućivanje lokalnih zajednica sa obavezama Izvođača radova i JPAC u izgradnji dionice, te predstavljanje formulara za pritužbe lokalne zajednice te funkcionisanje pritužbenog mehanizma. Dostavljen prijedlog sporazuma o projektima prijateljskog okruženja od strane općine Maglaj.
Uspostavljen je mehanizam pritužbi te sve zaprimljene pritužbe od strane lokalne zajednice i lokalnog stanovništva, Nadzorni tim je uputio na rješavanje Izvođaču radova, te iste proslijedio na znanje i Investitoru.
Ugovor o izgradnji autoceste na Koridoru Vc, dionica Poprikuše – Nemila, potpisan je 16. studenoga/novembra 2020. godine.
Izvođač radova je Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S (Turska).
Nadzor nad izvođenjem radova vrši IRD Engineering S.r.l. (Italija).
Vrijednost Ugovora za izgradnju dionice Poprikuše – Nemila je 208.059.247,42 eura sa PDV-om, odnosno 177.828.416,60 eura bez PDV-a. Izgradnja ove dionice se finansira sredstvima osiguranim u okviru ugovora o zajmu sklopljenog s Europskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD) u visini od 70 milijuna eura, Europske investicijske banke (EIB) u visini od 90 milijuna eura te bespovratnim sredstvima Evropske unije u iznosu od 41,1 milijun eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).
Predviđeni rok izgradnje je 42 mjeseca odnosno maj 2024. godine.
TEHNIČKI OPIS
Dionica Poprikuše – Nemila, ukupne dužine 5,5 km, gradi se prema ugovoru „design and build” (projektiraj i izgradi – žuti FIDIC).
Početak dionice je u neposrednoj blizini naselja Poprikuše, južno od grada Žepča. Na predmetnoj dionici od značajnijih objekata projektovan je tunel Golubinja (L=3659 m), mostovi Golubinja 1 (L=423,5/476,5 m) i Bosna (L=196/204 m) te vijadukti Golubinja 2 (L=138/138 m) i Kovanići (L=116/129 m). Dionici pripada i petlja poprikuše kao i Centar za kontrolu prometa.
AKTIVNOSTI NA GRADILIŠTU ZAKLJUČNO SA 31.03.2024.
Radovi su izvođeni na iskopu i podgradi tunela na sva četiri čela, paralelno sa tim vršeno je betoniranje i armiranje unutrašnje obloge, temelja i inverta. Izrada hidroizolacije, izrada centralnog drenažnog kolekora. Obzirom na zimske uslove izvan tunela nije bilo značajnijih radova, jedino je rađena montaža odvodnje na vijaduktima i mostovima i početak montaže kablovskih kanalica na vijaduktima i mostovima. Na dijelu trase izvođeni su šipovi, naglavne grede, zidovi, zatrpavanje zida i početak otkovavanja zida
od šipova.
Ugovor o izgradnji autoceste na Koridoru Vc, dionica Nemila – Vranduk, potpisan je 28. veljače/februara 2022. godine.
Izvođač radova je HGG Insaat Anonim Sirketi. (Turska).
Nadzor nad izvođenjem radova je Adel Al-Obaid Engineering Consultants and Ipsa Institut d.o.o.
Vrijednost ugovorenih radova iznosi 64.956.530,00 eura sa PDV-om, s rokom završetka izgradnje od 24 mjeseca.
Izgradnja dionice se finansira sredstvima osiguranim u okviru ugovora o zajmu sklopljenog s Kuvajtskim fondom za Arapski ekonomski razvoj (KFAED).
TEHNIČKI OPIS:
Ova dionica se nastavlja na dionicu Poprikuše – Nemila, početak je u Topčić Polju, a kraj na lokaciji iznad naselja Stara Stanica. Ukupna dužina poddionice je 5,67 km i gradi se prema FIDIC Uvjetima Ugovora o građenju – „Crvena knjiga“.
Autocesta je projektovana sa dva, razdjelnim pojasom odvojena kolnika, koji će imati po dvije vozne trake širine 3,75 m i jednu zaustavnu traku širine 2,50 m. Na trasi autoceste projektovani su sljedeći objekti: vijadukt “Stara Stanica” dužine l=38,0 m i 4 podvožnjaka.
Na izmještenom dijelu magistralne ceste, na potezima gdje trasa magistrale dolazi u koliziji sa rijekom Bosnom gradiće se dva mosta M1 i M2 oba dužina l=185,0 m. Također, planirana je izgradnja i jednotračne kružne raskrsnice u naselju Nemila.
U sklopu izgradnje poddionice Nemila – Vranduk izvodi se i regulacija rijeke Bosne kroz Nemilu u dužini oko 3,0 km.
AKTIVNOSTI NA GRADILIŠTU ZAKLJUČNO SA 31.03.2024.
U proteklom izvještajnom periodu završeni su građevinski radovi na izmještanju dijela magistralne ceste M17 nakon čega je ista puštena u saobraćajni promet. Nakon što je pomenuta dionica izmještene magistralne ceste dobila pozitivno mišljenje komisije za tehnički prijem priprema se dokumentacija vezana za primopredaju iste. Preusmjeravanjem saobraćaja na novu cestu započeti su radovi na većem dijelu trase autoceste, a to su radovi na rasčišćavanju terena, radovi na iskopu i nasipanju, radovi na izgradnji potputnjaka, AB potpornih zidova, geotehnički radovi, izgradnja propusta, izmještanja instalacija i sl. Trenutno se izvode radovi na zaštiti kosina, te izgradnji nasipa.
Izvođač je izveo AB objekte potputnjaka („Nemila Sjever“ i „Odmorište“), kao i većinu pločastih i cjevastih propusta ispod trupa autoceste i izmještene magistralne ceste. Izvedeni su AB potporni zidovi M17-1, M-17-3 i M17-4 kao dio magistralne ceste M17, a koji se nalaze uz korito rijeke Bosne. Potporni zid M17-2 izveden je u procentu od
98% kompetnosti. Završeni su AB radovi na objektu regulacije korita Nemilske rijeke, te su završeni AB potporni zidovi Z4 i Z5 u blizini postojećeg mosta u Nemiloj. U toku su radovi na sanaciji klizišta Oglavak čija je finalizacija ključni dio projekta vezan za izmještanje preostalog dijela magistralne ceste M17 i nastavka izgradnje ostatka trase
autoputa . Izvode se geotehnički radovi na zaštiti kosina na trasi primjenom ugradnje mlaznog betona, armaturnih mreža i geotehničkih sidara.
Nakon prihodovanja Urbanističke dozvole započeto je sa pripremnim radovima na dijelu projekta regulacija korita rijeke Bosne vezano za Sporazum o prijateljskom okruženju. Izvođač je kompletirao radove na izgradnji pješačkog mosta na Orahovačkoj rijeci, asfaltiranju platoa ispred Kuće Kulture i Mjesne zajednice Nemila i na poboljšanju infrastruture Fudbalskog kluba Nemila. U pripremi su radovi na vodovodu u Staroj Nemili.
Ugovor o izgradnji autoceste na Koridoru Vc dionice Poprikuše – Zenica sjever (Donja Gračanica), poddionica Vranduk – Ponirak potpisan je 15. maja 2019. godine.
Izvođač radova je konzorcij Azvirt L.L.C (Azerbejdžan) i Hering d.d. Široki Brijeg (BiH).
Nadzor nad izvođenjem radova vrši konzorcij DRI upravljanje investicij d.o.o. (Slovenija) – DIVEL d.o.o. Sarajevo (BiH).
Vrijednost Ugovora za izgradnju poddionice Vranduk – Ponirak je 76.592.799,03 eura s PDV-om, a sredstva su osigurana putem OPEC Fonda za međunarodni razvoj (OFID).
Predviđeni rok izgradnje je 24 mjeseca, odnosno august 2021. godine.
TEHNIČKI OPIS:
Trasa autoceste poddionica Vranduk – Ponirak je dio dionice Poprikuše – Zenica sjever (Donja Gračanica) koja se na sjeveru nastavlja na poddionicu Nemila – Vranduk i na jugu na poddionicu Ponirak – Vraca. Ukupna dužina dionice prema projektu iznosi 5.3 km. Od objekata na trasi se izdvajaju mostovi Vranduk 1 (L=390 m) i Vranduk 2 (L=340 m) koji se izvode tehnologijom konzolne gradnje i tunel Vranduk (L=400 m) te tri manja vijadukta ukupne dužine 300 m. Specifičnost trase je tlocrtno i visinski razdvojen lijevi i desni kolnik autoceste zbog činjenice da se autocesta proteže kroz jako strme padine. Autocesta se nalazi u većem dijelu u zasjeku zbog čega je isprojektovan značajan broj visokih potpornih zidova koji će se raditi tehnologijom armirane zemlje.
AKTIVNOSTI NA GRADILIŠTU ZAKLJUČNO SA 31.03.2024.
Sektor 1: Izgradnja kosina U1L i U1D – Vranduk 1 i pristupne ceste između Sektora 1 i Sektora 2 do stanice 1+210.00 su u tijeku. Istovremeno se izvodi iskop prve kosine sa stanica 0+550,00 do 0+900,00 te od 1+182,50 do 1+210,00. Pojačanje i ugradnja betona na prvoj kosini je započelo, gdje je prvi sloj nabačen između stanica 0+565.00 do 0+600.00 i 0+770.00 do 0+860,00; 2. sloj između stanica 0+565,00 do 0+595,00 i 0+810,00 do 0+860,00; i 3. sloj na stanicama 0+565,00 do 0+595,00. Dodatno, bušenje, ugradnja i injektiranje probnih SN sidara su završeni, kao i bušenje i ugradnja planiranih IBO sidara.
Sektor 2: Planiranje i izrada temelja za desnu traku izvršena je od stanica 1+700.00 do 1+825.00. Istovremeno je izgrađen pristupni put za prvu kosinu od stanica 1+150.00 do 1+200.00. Izvršen je i strojni iskop intervalnog drenažnog rova u srednjem pojasu između stanica 1+700.00 i 1+825.00. Također, izvršena je zaštita magistralne ceste M17 postavljanjem zaštitnih mreža od stanica 1+200.00 do 1+250.00 kako bi se osigurala sigurnost ove dionice ceste.
Sektor 4: Radovi na izradi zida 5, točnije gabiona na profilima P109-P111.
Sektor 5: Nema aktivnosti.
Sektor 6: Iskop za pristupnu cestu prvog nagiba, korak 2, izveden je od stanica 3+850.00 do 3+880.00. Također, obavljen je iskop obodnog kanala od stanica 3+850.00 do 3+910.00, te 3+950.00 do 3+985.00, a betoniranje je obavljeno na stanici 3+820.00 do 3+845.00, u prvoj fazi radova. Nadalje, uspješno je završeno bušenje, ugradnja armaturnog koša i ugradnja betona za stupove P45, P44, P46, P52, P48, P47, P55,P54, P57, P56, P49, P51, P59, P60 I P50. Istovremeno je obavljeno bušenje, ugradnja i injektiranje SN sidara od ukupno 43 komada.
Sektor 7: Izvršeno je uređenje gradilišta kako bi se osigurala organizacija i sigurnost na radnom mjestu. Izgrađene su pristupne ceste na stanicu 4+740,00 i 5+365,00, olakšavanje pristupa i transporta materijala do ključnih dijelova projekta. Dodatno, istražno bušenje izvedeno je na Viaduktu 3 s desne strane. Iskop za prvi nagib.
Odlagališta:
Boški Potok: Nema aktivnosti
Malinjak 2: Sječa i odvoz posječene drvne mase; Izrada pristupnih puteva; Uređenje deponije; Uklanjanje privremene ulazne građevine propusta; Armiranje i betoniranje obloge propusta.
Most Vranduk 1: Radovi na mostu se nastavljaju u skladu s aneksom i dostavljenom dinamikom projekta. Trenutno se izvodi klin na obalnom upornjaku, pri čemu je klin na lijevom objektu U1L uspješno završen.
Most Vranduk 2: Radovi na objektu se nastavljaju prema aneksu u skladu sa dostavljenom dinamikom. Radi se na pripremi betonskih površina kolovoza za asfalt – niveleta.
Vijadukt Crni Potok: Realizovani progres radova na vijaduktu Crni Potok je na 71%.
Vijadukt Koprivna 1: Radovi na objektu se nastavljaju prema aneksu u skladu sa dostavljenom dinamikom.
Vijadukt 2: Izrada dodatnih istražnih bušotina
Tunel Vranduk: Trenutno se radi na izradi prefabrikovanih betonskih ploča (poklopaca) za kablovske kanale.
Ugovor o izgradnji autoceste na Koridoru Vc dionice Poprikuše – Zenica sjever (Donja Gračanica), poddionica Ponirak – Vraca potpisan je 01. augusta 2019. godine.
Izvođač radova je Euro-asfalt d.o.o. Sarajevo (BiH).
Nadzor nad izvođenjem radova vrši PROYAPI Engineering and Consulting INC. Balgat Ankara (Turska).
Vrijednost Ugovora za izgradnju poddionice Ponirak – Vraca je 59.408.825,00 eura bez uključenog PDV-a, a sredstva su osigurana putem Evropske investicijske banke (EIB) u visini od 50 miliona eura i bespovratnim sredstvima Evropske unije u visini od 19 miliona eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).
Predviđeni rok izgradnje je 30 mjeseci odnosno april 2022. godine.
TEHNIČKI OPIS:
Trasa autoceste poddionica Ponirak – Vraca je dio dionice Poprikuše – Zenica sjever (Donja Gračanica) koja se na sjeveru nastavlja na poddionicu Vranduk – Ponirak i na jugu na poddionicu Tunel Zenica – Donja Gračanica.
Ukupna dužina dionice je 2,65 km, a glavni objekt na ovoj dionici je Tunel Zenica koji čini preko 90% trase autoceste i
sastoji se od dvije cijevi (desna cijev dužine 2420 m, a lijeva cijev dužine 2475 m). Predviđena metoda iskopa je NATM
(Nova austrijska tunelska metoda) koja je jako pogodna s obzirom na očekivane promjene geoloških i geotehničkih
uslova.
Predviđena metoda iskopa je NATM (Nova austrijska tunelska metoda) koja je jako pogodna s obzirom na očekivane promjene geoloških i geotehničkih uslova.U 2020.godini urađena je izmjena i dopuna glavnog projekta na osnovu kojeg će biti podnesen zahtjev za izmjenu građevinske dozvole što će rezultirati izmjenom tehničkog opisa odnosno promjenom dužine tunela na 3.300 metara.
AKTIVNOSTI NA GRADILIŠTU ZAKLJUČNO SA 31.03.2024.
Izvođač je nastavio ranije aktivnosti iz prethodnog perioda: radove na demontaži skele i plate potputnjaka, korektivni radovi na sekundarnoj oblozi, radove na ugradnji kablovskih regala u tunelskoj kineti i na ugradnji kablovskih nosača na tunelskoj kaloti.
Ugovor o nastavku radova na izgradnji tunela Hranjen- Faza I – nastavak LOT 1 (iskop i izrada primarne podgrade glavne i servisne tunelske cijevi) i početak radova LOT 2 (ugradnja dijela sekundarne tunelske obloge) je potpisan 29.07.2022. godine.
Izvođač radova je Euro-asfalt d.o.o. Sarajevo, Bosna i Hercegovina.
Nadzor nad izvođenjem radova vrši IPSA INSTITUT d.o.o. Sarajevo.
Vrijednost radova je 33.665.702,06 KM bez PDV-a, a nadzora je 1.499.982,00 KM bez PDV-a
Sredstva su osigurana iz Budžeta Vlade FBiH, i to pod stavkom koja se odnosi na gradnju autoputeva i brzih cesta.
Ugovora o probijanju glavne i servisne cijevi i izrade primarne podgrade cestovnog tunela Hranjen, što predstavlja početak izgradnje prve faze brze ceste Sarajevo – Goražde potpisan je 22. septembra 2018. godine.
Izvođač radova je Euro-asfalt d.o.o. Sarajevo, Bosna i Hercegovina.
Nadzor nad izvođenjem radova vrši IPSA INSTITUT d.o.o. Sarajevo.
Vrijednost radova je 81.899.883,00 KM sa uračunatim PDV-om, a sredstva u visini od 65 miliona KM su osigurana Odlukom Vlade Federacije BiH iz akumuliranih dobiti BH Telecoma.
TEHNIČKI OPIS:
Tunel Hranjen bit će dug 5,5 kilometara, a sastojat će se od dvije cijevi. Jedna će biti namijenjena za saobraćaj motornih vozila i kroz nju će prolaziti dvije saobraćajne trake, za svaki smjer po jedna. Druga cijev će biti servisna i koristit će se za održavanje tunela, kao i za slučaj eventualnih nesreća u tunelu.
Radi sigurnosti učesnika u saobraćaju tunel će imati 16 prolaza za evakuaciju pješaka, pet poprečnih prolaza za interventna vozila (u slučaju požara) kao i 10 parkirnih niša za zaustavlja vozila u kvaru.
Rok za izgradnju ovog najdužeg cestovnog tunela u Bosni i Hercergovini je 36 mjeseci.
Projekt izgradnje brza ceste duge 19,4 kilometara koja će spojiti Sarajevo i Goražde u poluprofilu vrijedan je 190 miliona KM i podijeljen je u dvije faze. Radovi drugog lota prve faze će uključivati sekundarnu oblogu i opremanje tunela i izradu brze ceste u poluprofilu.
Izgradnja tunela Hranjen predstavlja historijski projekat za Goražde jer će se cestovna udaljenost ovog grada na Drini i Sarajeva sa sadašnjih 95,6 smanjiti na 56 kilometara. S obzirom na kvalitet nove trase, vožnja između Sarajeva i Goražda će trajati svega 45 minuta, umjesto dosadašnji sat i pol.
AKTIVNOSTI NA GRADILIŠTU ZAKLJUČNO SA 31.03.2024.
U izvještajnom periodu izvođač je izvršavao radove na otklanjanju nedostataka po ugovoru, te na okončanju radova na probijanju tunela (glavne i servisne tunelske cijevi) i izradi primarne podgrade sa južne strane tunela, a u okviru ugovora o pregovaračkom postupku. Izvođač je u ovom periodu izveo radove na probijanju tunela i izradi primarne podgrade u dužini od 25 metara GTC – jug i 72 metara u STC – jug.
Izvođač je ispoštovao ugovorni rok za završetak radova po ugovoru.
Izgradnja tunela ”Hranjen” – Dodatni radovi LOT 1 nastavak i početak radova LOT 2.
Izvođaču je predata lista nedostataka i potrebno je da iste otkloni što prije.
Dužina poddionice LOT 3B je 1,44 kilometra, a radove izvodi domaća firma Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo.
Nadzor nad izvođenjem radova vrši Konzorcij: Divel d.o.o. Sarajevo, Saraj Inžinjering d.o.o. Sarajevo i Institut za građevinarstvo “IG” d.o.o. Banja Luka
Vrijednost ugovora je 23.283.000 KM sa PDV-om i finansira se iz vlastitih sredstava JP Autoceste FBiH.
Na ovoj poddionici gradit će se dva vijadukta..
Rok izgradnje je 14 mjeseci od dana uvođenja izvođača u posao.
LOT 3B je riješen kao gradski put sa dvije saobraćajne trake (vozna i preticajna) za svaki smjer kretanja.
Trasa LOT 3B je spoj petlje Vlakovo sa petljom na Mostarskom raskršću na magistralnu cestu M-17/M-5.
Izgradnjom LOT 3B omogućit će se bolja saobraćajna povezanost autoceste na Koridoru Vc sa mrežom saobraćajnica nižeg ranga, magistralnim i lokalnim cestama. Konkretnije, omogućit će se direktna veza za vozila koja prema petlji Vlakovo na autocesti dolaze sa kružnog toka na Mostarskom raskršću, odnosno iz pravca Kiseljaka, Rakovice, Pazarića i Hadžića.
AKTIVNOSTI NA GRADILIŠTU ZAKLJUČNO SA 31.03.2024.
Privremeno je naložena obustava radova do ishodovanja Odobrenja za građenje. Potrebno je izvršiti usaglašavanje projektnog rješenja sa zahtjevima Ministarstva komunalne privrede, infrastrukture, prostornog uređenja, građenja i zaštite okoliša Kantona Sarajevo i ishodovati potrebne saglasnosti te odobrenja. Rok za izvođenje radova je istekao u februaru 2022. godine i isti će se produžiti nakon što izvođenje radova bude izvijesno.
Ugovor o izgradnji brze ceste Lašva – Nević Polje (Lot 5) potpisan je 26.04.2022. godine.
Izvođač radova je firma Hering d.d. Široki Brijeg.
Nadzor nad izvođenjem radova vrši Konzorcij: DIVEL d.o.o. Sarajevo i Zagrebinspekt d.o.o. Mostar
Vrijednost ugovorenih radova iznosi 74.904.570,00 KM sa uračunatim PDV-om, s rokom
završetka izgradnje od 20 mjeseci. Izgradnja dijela brze ceste Lašva-Nević Polje, Lot 5 – petlja Vitez izlaz iz poslovne zone – petlja Nević Polje će se finasirati namjenskim sredstvima iz Budžeta Vlade FBiH.
TEHNIČKI OPIS:
Dužina sekcije ovog lota je 4,8 km, a na ovoj sekciji gradit će se četiri mosta i jedan vijadukt. Početak sekcije Lot-a 5 se nalazi poslije petlje Vitez – izlaz iz poslovne zone, koja će biti izgrađena u sklopu gradnje Lot-a 4 (Poslovna zona Vitez). Na kraju sekcije Lot-a 5 predviđena je izgradnja petlje Nević Polje tipa denivelirani kružni tok. Na mjestu petlje, brza cesta se pristupnim rampama priključuje na magistalni put M-16.4 Nević Polje – Bugojno. Lot 5 je riješen kao cesta sa karakteristikama brze ceste sa dvije saobraćajne trake (vozna i preticajna) za svaki smjer kretanja.
U sklopu izgradnje ove dionice brze ceste je predviđena i regulacija rijeke Lašve na mjestima gdje je u koliziji sa trupom ceste.
AKTIVNOSTI NA GRADILIŠTU ZAKLJUČNO SA 31.03.2024.
U proteklom izvještajnom periodu vršene su sljedeće aktivnosti duž cijele trase:
– Objekti: Most Mali Mošunj 1, Most Mali Mošunj 2, Potputnjak Mali Mošunj, Most Stara Bila 1, Most Nova Bila, Most Pečuhe i Potporna konstrukcija Nević Polje;
– Glavna trasa BC;
– Regulacija korita rijeke Lašve.