Poddionica Poprikuše – Nemila, ukupne je dužine 5,8 kilometara. Dionica se gradi prema ugovoru “Design and build” – FIDIC Žuta knjiga gdje izvođač radi i projektnu dokumentaciju i izvodi radove, izvođač radova je Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret, dok nadzor nad izvođenjem radova vrši IRD Engineering.

Na ovoj dionici se izvode radovi na izgradnji tunela Golubinja, koji je ujedno i  jedan od najvećih tunela na cijelom Koridoru Vc, a do izgradnje tunela Prenj, ovo  će biti najduži tunel na Koridoru  ukupne dužine 3,65 kilometara koji se gradi u jako teškim geološkim uvjetima. U sklopu ove dionice izvode se i radovi na izgradnji mosta Golubinja 1, trase, kao i petlja između vijadukta Golubinja 2 i mosta Golubinja 1, uređuje se i korito rijeke Bosne koje će predstavljati dodatnu sigurnost u smislu zaštite od poplava,  a također gradi se odmaralište kojem će biti moguć pristup s obje trase, gradit će se i kružni prijelaz s priključkom na M-17, COKP (Centar za održavanje i kontolu saobraćaja), vatrogasna stanica i naplatne kućice.

Izgradnja ove dionice finansira se sredstvima osiguranim u okviru ugovora o zajmu sklopljenog s Evropskom bankom za obnovu i razvoj, Evropske investicijske banke te bespovratnim sredstvima Evropske unije koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan i ukupna vrijednost ugovora za izgradnju ove poddionice i usluge nadzora nad izgradnjom je 182 miliona eura bez PDV-a.

 

Press JP Autoceste FBiH