JP Autoceste FBiH ostvariće saradnju sa Mastercardom u pogledu promocije elektronske naplate putarine. Korisnici će kroz ovu akciju moći da ostvare značajne pogodnosti, a JP Autoceste već duže vreme svojom ACC mobilnom aplikacijom uspeva da konstantno podiže nivo svojih usluga i broj korisnika elektronske naplate putarine. Kakva su iskustva i najbolje prakse, za naš portal ispričao je Mirko Rogić, izvršni direktor za upravljanje i održavanje u JP Autoceste FBiH.

Gospodin Rogić rodom je iz Mostara, a po zanimanju je diplomirani pravnik. Značajno iskustvo sticao je u Zajedničkom odvjetničkom uredu Paponja – Bunoza. U periodu od 2018. do 2022. godine obavljao je poslove višeg stručnog suradnika za ostvarivanje prava korisnika u Službi za zaštitu prava branitelja i njihovih obitelji gradske uprave Grada Mostara. Takođe je bio i član nadzornog odbora dioničkog društva BH Telecom Sarajevo. 20. 5. 2022. godine imenovan je na dužnost izvršnog direktora za upravljanje i održavanje u JP Autoceste FBiH.

BT: Saradnja sa Mastercardom je dobar primer loyalty programa, koje nažalost retko viđamo kod javnih preduzeća. Koje je sve kockice potrebno složiti unutar strukture da bi javno preduzeće uspešno izvelo ovakvu promociju?

Mirko Rogić: Dovoljan je bio javni poziv za zajedničku suradnju kojim smo jasno definirali olakšice koje tražimo od potencijalnih partnera. Na taj način ostvarujemo suradnju koja rezultira dodatnim pogodnostima ACC korisnicima bez ikakvog financijskog troška po JP Autoceste FBiH d. o. o. Mostar.

BT: Javne ustanove i preduzeća u našem regionu nažalost retko koriste mogućnost zajedničkih poduhvata sa jakim svetskim kompanijama. Kako je došlo do saradnje JP Autoceste sa Mastercardom i imate li neki savet za druga javna preduzeća kako da monetizuju saradnju sa privatnim kompanijama?

MR: Važno je imati dobar i educiran tim. Sektor za upravljanje i održavanje, kojim rukovodim, istraživao je tržište i tražio način da olakša korisniku korištenje ACC usluge. Jedna od prepreka za same korisnike za prelazak s manualne naplate cestarine na elektronsku je cijena ACC TAG uređaja. Nakon razmatranja novih ideja kojim bismo promovirali elektronsku naplatu cestarine, došli smo na ideju da raspišemo javni poziv, kojim bismo korisniku osigurali besplatan ACC TAG uređaj, a zauzvrat marketinški promoviramo suradnju s odabranim ponuđačima.

Mastercard je kompanija koja se već treći put javlja za ovaj tip suradnje, što se pokazalo izuzetno uspješno za naše poduzeće i same korisnike autoceste. Koliko je popularan ovaj vid suradnje pokazuje činjenica da smo prvi put za 24h prodali 1.500 ACC TAG uređaja po promotivnoj akciji. Prošle godine Mastercard je ponudio suradnju u dva dijela, prvi dio se odnosio na ACC TAG uređaje, točnije 1.000 komada ACC TAG uređaja, dok je drugi dio bio namjenjen postojećim korisnicima koji su, koristeći Mastercard karticu, ostvarili dodatnu uštedu prilikom dopune korisničkog računa putem mobilne aplikacije ili korisničkog web portala. Ove godine su se javili s istom ponudom koja se odnosi na dopune korisničkih računa.

BT: Od ove akcije će vozači svakako imati korist, ali verujemo da će i JP Autoceste ostvariti svoje ciljeve. Kako merite uspešnost ove akcije? Da li očekujete značajno povećanje korišćenja elektronske naplate putarine?

MR: Ako uzmete u obzir činjenicu da JP Autoceste FBiH d. o. o. Mostar na svaki uplaćeni iznos dopune korisničkog računa daju 20% bonusa, sukladno tome osnovni cilj ove i sličnih akcijskih kampanja nam je zadovoljan ACC korisnik. JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar kontinuirano bilježe rast povećanja udjela elektronske naplate cestarine, te ovim i sličnim akcijama želimo utjecati na povećanje svijesti korisnika o pogodnostima korištenja elektronske naplate cestarine.

BT: Akcija će trajati do iskorišćenja predviđenih sredstava, ali da li postoji mogućnost da se ista i produži ili da se budžet poveća naknadno?

MR: Ukoliko bi Mastercard izrazio želju za dodatnim produženjem akcije, ista se može realizirati aneksiranjem postojećeg ugovora.

BT: Šta vidite kao trenutno najveći izazov u elektronskoj naplati i naplati putarine uopšte?

MR: Za naše podneblje i dalje najveću prepreku predstavlja manjak informiranosti korisnika o pogodnostima koje imaju prilikom korištenja elektronske naplate cestarine, te iz tog razloga i radimo promotivne kampanje.

BT: Moderan pristup u odnosu sa korisnicima će u budućnosti sigurno biti jedan od bitnijih elemenata rada svih kompanija, pa i javnih preduzeća. Da li JP Autoceste planira još sličnih i inovativnih akcija u narednom periodu?

MR: Svakako da planiramo širiti suradnju sa svim zainteresiranim i srodnim kompanijama. Trenutno radimo na proširenju usluge u vidu online plaćanja samog ACC TAG uređaja i odabiru lokacije za preuzimanje istog. U proteklom periodu bilježimo rast u korištenju ovog načina plaćanja, tako da smo se više usmjerili na poboljšanje ove vrste usluge.

BT: Rad sa auto-putevima je sigurno jedna od interesantnijih sfera saobraćaja. Šta biste rekli da su najveći izazovi, a šta najveća motivacija u Vašem poslu i poslu Vašeg tima i preduzeća?

MR: Najveći izazov i motivacija prilikom preuzimanja izvršne funkcije Sektora za upravljanje i održavanje, kao i same Uprave JP Autoceste FBiH d. o. o. Mostar, je uspješno okončanje radova na Koridoru Vc, a posebno želim istaknuti da u tome imamo punu podršku kako generalnog direktora gospodina Volodera, tako i  resornog ministra, kao i same Vlade FBiH.

BT: Svi mi smo korisnici auto-puteva. Šta smatrate da bismo kao vozači i korisnici morali da menjamo u našem odnosu prema auto-putevima, ponašanju i vožnji na njima?

MR: Sigurnost je najvažnija i trebala bi biti na prvom mjestu svakom vozaču. Moj savjet svima je da se pridržavaju prometnih propisa i uputa nadležnih tijela za održavanje i upravljanje cestama.

Akcija koju sprovode JP Autoceste FBiH d. o. o. Mostar u saradnji sa Mastercard-om počinje od 1. 9. 2022. godine.

Sve ACC korisnike koji svoj korisnički račun dopune Mastercard karticom online, putem ACC mobilne aplikacije ili korisničkog web portala, Mastercard će nagraditi sledećim benefitima:

→ od 30,00KM do 49,99KM, Mastercard umanjuje ukupan račun za 5,00 KM
→ od 50,00KM do 99,99KM Mastercard umanjuje ukupan račun za 10,00 KM
→ za dopune preko 100,00KM Mastercard umanjuje ukupan račun za 20,00 KM

Uz to, na svaku dopunu novčanih sredstava na ACC korisnički račun, Autoceste FBiH d. o. o. Mostar daruju dodatni bonus od 20%.

To bi značilo da, ako želite da dopunite vaš ACC korisnički račun Mastercard karticom online, putem mobilne aplikacije ili korisničkog web portala iznosom od 100,00KM, sa vašeg računa se skida iznos od 80,00KM, Mastercard vam poklanja 20,00KM, JP Autoceste FBiH d. o. o. Mostar na sve to dodaju bonus od 20%, tako da na korisničkom računu dobijete 120,00KM.

Akcija traje do utroška predviđenih sredstava.

Korisnici se mogu o više detalja raspitati i pozivom na besplatni info-telefon 080 02 03 06 ili putem mejla: help.desk@jpautoceste.ba i acc@jpautoceste.ba.

Izvor: https://balkantraffic.com/