DSC5805-e1502374557417-800x600

 

Svi radovi na dionici autoceste Svilaj – Odžak dugoj 10,7 km su završeni. Ova dionica je strateški važna ne samo za poboljšanje cestovne infrastrukture nego i za regionalnu saradnju i bolju komunikaciju s EU.

Do završetka izgradnje mosta Svilaj i graničnog prijelaza ovaj dio je pušten na korištenje lokalnom stanovništvu.

Najsjevernija tačka koridora će znatno rasteretiti saobraćaj u Odžaku, ali da će pravu vrijednost dobiti tek izgradnjom graničnog prijelaza i mosta Svilaj.

Izgradnja ove dionice koštala je 69,2 miliona eura sa PDV-om, a radovi su finansirani iz kredita Evropske investicione banke (EIB) i Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), grant i vlastitih sredstva JP Autoceste FBiH.

Radovi na ovoj dionici započeli su u septembru 2013., a izgradnja je bila podijeljena u dvije faze zbog uslovljenosti od završetka izgradnje mosta preko rijeke Save kao i graničnog prelaza Svilaj.
Because ignoring steroid-free bodybuilding will cost you time and sales halotestin for sale most powerful legal steroid, best steroid tablet for bodybuilding – qui toscana.
Radove su izvodili austrijski Strabag i bh. kompanije Euro-asfalt i ŽGP, dok je konsultant bio Aecom Inocsa S.L.U. iz Španije.

Na dionici od značajnih objekata nalaze se četiri natputnjaka, tri potputnjaka, tri prolaza za divljač, dvije petlje, odmorište, čeono naplatno mjesto i dva mosta.

Iako završena, dionica autoceste Svilaj – Odžak, još uvijek neće biti otvorena za puni saobraćajni profil. To će se desiti tek kada budu okončani radovi na mostu i graničnom prelazu Svilaj.

Projekat sufinasirala Evropska unija bespovratnim sredstvima u visini od 17,4 miliona eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).